Heeft u een vraag?

Als u het antwoord waar u naar zoekt niet kunt vinden in onze onderstaande “Veelgestelde Vragen”, kunt u hier klikken om direct contact met ons op te nemen.

 

V. Kan ik direct van uw website kopen?
A. Wij kunnen u de beste service bieden door een wereldwijd netwerk van showrooms. Op die manier heeft een lokale contactpersoon die werkt om alles te regelen wat u nodig heeft voor uw beurs, inclusief grafische vormgeving en productie. Uw lokale Displayconsulent heeft vele beursopties en geïndividualiseerde ideeen om u te helpen.

 

V. Hoe bestel ik vervangende onderdelen voor mijn Nomadic display?
A. Neem contact up met uw plaatselijke Nomadic distributeur. Vind hier uw dichtstbijzijnde dealer.

 

V. Hoe kan ik mijn display laten repareren?
A. Bel ons op 085 7500 401 om een Return Authorization referentienummer te ontvangen.  

 

V. Hoe kan ik een beursstand huren?
A. Neem contact met ons op voor vragen over de huur van uw stand, de grafische vormgeving, de productie, en standbouwservices. Nomadic kan u een van tevoren geprijsde set verhuren, en als u grafische vormgeving en standbouw aan uw verhuurovereenkomst wilt toevoegen kan dat uiteraard ook. De verhuurontwerpers van Nomadic kunnen makkelijk bestaande verhuurkits aanpassen, of zij kunnen uit ons uitgebreide assortiment aan verhuur-onderdelen putten om nieuwe ontwerpen te creëren die perfect bij uw behoeften aansluiten.

 

V. Biedt Nomadic Opslag- en Montage en Demontagediensten?
A. Het merendeel van Nomadic’s verkooppunten bieden opslag en montage en demontagediensten voor eigenaars van Nomadic beursstands. Neem contact op met uw Nomadic vertegenwoordiger om meer te leren over beschikbaarheid en prijsstelling.