Beursdiensten

Nomadic Display kan namens u beursdiensten coördineren

Show services
Nomadic Display Storage Options

Al uw beursdiensten moeten ruim van tevoren worden besteld om de beste tarieven te krijgen. Het jongleren van reisplannen, promotiecampagnes, en andere activiteiten kan leiden tot het missen van deadlines en kostbare budgetoverschrijdingen. Nomadic Display kan namens u beursdiensten coordineren, dus waarom zou u ons toegewijde team niet al deze diensten voor u laten regelen. Wij hebben de kennis en ervaring om alles te organiseren dat wij nodig hebben, inclusief:

  • Audiovisuele uitrusting
  • Catering
  • Schoonmaakdiensten
  • Computers/Internet
  • Elektriciensdiensten
  • Bevloering
  • Bloemenarrangementen
  • Meubilair
  • Arbeid
  • Lead Systems
  • Goederenbehandeling
  • Fotografie
  • Beveiliging
  • Transport
  • …en meer

Als ergens nodig heeft waar u tussen evenementen uw beursstand kunt opslaan, kijk niet verder. Uw beursstand kan een permanent huis vinden in onze beveiligde faciliteit.

Voor informatie over andere locaties, neem contact op met uw Display Consulent.

Inspectie en Onderhoud

Zullen uw handelsbeursstands wel gereed zijn voor hun volgende evenement? Voorwerpen kunnen zoek raken tijdens het afbreken of tijdens vervoer. Toch moet u ervan op aan kunnen dat uw presentatie net zo goed, zo niet beter, is dan de vorige. Wanneer uw display goederen terug worden gebracht naar het warenhuis, kunnen wij die daarom voor u inspecteren.

Om uw display in topconditie te houden, doen wij een visuele inspectie van alle onderdelen en graphics die verband houden met uw presentatie voor schade en pakken ze vervolgens weer zorgvuldig in. Mochten er onderdelen of graphics missen of beschadigd zijn krijgt u een waarschuwing en een schatting van de kosten voor reparatie of vervanging.

Voorkom verrassingen op het laatste moment en gehaaste kosten om ze weer recht te zetten. Vraag uw Display Consulent voor details over hoe u retourinspectie en onderhoud kunt verzekeren voor uw handelsbeursstand.

 

“We waren verrukt met de service, het totale eindproduct en de duurzame constructie van ons nieuwe display. Er waren daadwerkelijk mensen die stopten om de stand zelf te bekijken, wat ons weer meer mogelijkheden bood om met bezoekers een gesprek aan te gaan.”

–Jodie Jacobsen, Marketing Coordinator voor Silver Hills Bakery

Online Inventarisatie

Als u meerdere evenementen per jaar bezoekt, meerdere stands en displays bezit — waarvan sommigen misschien geherconfigureerd kunnen worden — en/of een verscheidenheid aan grafisch materiaal om verschillende doelgroepen aan te spreken, dan weet u hoe moeilijk het kan zijn om overzicht te houden. Daarom bieden wij klanten van onze opslagfaciliteiten een krachtige webapplicatie om alles te beheren.

Organiseer al uw apparatuur en streamline uw logistiek op een beveiligde, online dashboard waarmee u:

  • Alle handelsbeurzen en evenementen van uw bedrijf kunt bezichtigen
  • Een inventarisatielijst van uw displays en grafisch materiaal en hun beschikbaarheid
  • Al uw goederen gereed kunt laten maken voor aankomende evenementen
  • Evenementenbudgetten kunt beheren en naderhand hun rendement (ROI) kunt berekenen

Toegang tot informatie en systeembeheerprivileges kunnen worden toegekend aan meerdere personen via een gebruikersnaam en een wachtwoord. Neem contact op met uw Display Consulent voor details over hoe u zich kunt inschrijven voor ons tijdbesparende systeem.

 

Logistiek voor Beursdiensten

Of u nou om de hoek zaken doet, of over de wereld heen, wij kunnen al uw beurslogistiek voor u regelen. Ons ervaren en toegewijde team zal gedurende het hele process tijdige bevestigingen sturen om te verzekeren dat uw display veilig en op tijd aankomt.

Vraag uw Display Consulent hoe wij al uw transportbehoeftes voor uw programma kunnen regelen.